Спочатку перед тим, як розробляти макет на стенд або просто банер, потрібно врахувати деякі ньанси.
Ми розповімо на прикладі кейсу реального замовлення нашого клієнта.
Перше для якої конструкції потрібно зробити макет, хто його цільова аудиторія, ключові слова, який має бути відгук на цей банер.
Нам надійшов бриф від клієнта у форматі word та усні рекомендації щодо загального дизайну стенду.
На основі брифа (технічного завдання було розроблено кілька варіантів макета банера.
Клієнт у процесі уточнив деякі важливі деталі та ми прийшли до фінального варіанту що повністю влаштовує.
Після узгодження макета ми розпочали друк. Друк був зроблений на литому банері плотером EPSON за 15 хвилин.
Того ж дня банер відправлений клієнтові кур'єрською службою «Нова пошта». .